en nyt tiiä yhtään miten tän postauksen aloittaisin... ööö no vaikka nyt että mä en ole pahoillani siitä että en ole päässyt kirjoittamaan tänne mitään, koska vuodatuksella on ollut hirveät ongelmat tän kanssa ja se ottaa mua hermoon ihan tajuttomasti! joskus siinä ihan heinäkuun alussa kun olin tullut millan mökiltä olin ihan intona tulossa tänne kirjoittamaan, kunnes ihmettelin minne mun kaikki blogin kuvat on kadonnut ! olin ihan sydänkohtauksen partaalla kun näin tän viestin:

30.6 tapahtuneen sähkökatkoksen yhteydessä Vuodatuksen vanha kuvapalvelin kärsi vaurioita, joiden takia kuvat elokuusta 2009 eteenpäin ovat hävinneet. Elokuuta 2009 edeltävät kuvat saatiin palautettua vanhoista kopioista.

Ne käyttäjät, jotka ovat ostaneet lisätilaa kuville ja joita tämä koskee saavat myöhemmin lisäinfoa sähköpostiin, kunhan saamme selville, millaista hyvitystä meidän on tästä mahdollista antaa.

Lisätietoja ja tilanteen seurantaa Vuodatuksen Facebook-sivuilla

Olemme äärimmäisen pahoillamme tapahtuneesta.


elikkäs tässä on kaks vaihtoehtoa... yksi: jätän tämän blogin kuvattomaksi oman onnensa nojaan tai kaksi: lataan kaikki kuvat tänne takaisin... ''O__O
en oo varma jaksanko nähdä sitä vaivaa, koska se tunne kun tajusin että kaikki mun kuvat on tosiaan jossain perseessä, oli niin raivostuttava, että en tiiä haluanko enää nähdä uudestaan sitä samaa vaivaa minkä näin joskus aikoja sit... mutta jos aikaa ja kärsivällisyyttä riittäää niin luultavasti alan palauttamaan näitä kuvia tänne pikkuhiljaa.... ja olisin ilmoittanut tästä niinn niiin niiiiiiiiiiiiiin paljon aikaisemmin jos olisin vain päässyt kirjoittamaan tänne...mutta sitten kun yritin myöhemmin kirjautua täne kertomaan miten asiat on, niin tänne en päässyt edes kirjautumaan sisälle, vaan ruudulle tuli teksti, jossa kerrotiin että suunnilleen viikolla 30 pääsee takaisin kirjottamaan... mutta ei hätää ei hätäää, en todellakaan ole lopettanut bloggaamista ! vaan reasontobeme.blogspot.fi/olen jatkanut heinäkuun alusta kirjoittamista.... joten toivon todellakin, että kaikki tämän blogin uskomattoman ihanat lukijat pysyvät mukanani lukemassa blogiani ja käyvät lukemassa jatkossa uudessa blogissani kirjoituksiani... monet kysyivat myös täällä, että onko mahdollista liittyä lukijaksi vuodatuksessa, joka ei siis ole mahdollista... mutta jos menettä linkistä uuteen blogiini niin siellä saa ihan vapaasti liittyä jokainen lukijaksi !!! kiitos ja kummarus teille ja itselleni, mutta tää oli nyt tän blogin viimeinen kirjoitus ja oon kyllä ylpeä tästä puolentoista vuoden pituisesta blogista... toivottavasti tosta uudesta tulee vielä pidempi !



 ALOITIN KUVIEN PALAUTTAMISEN 19.8. MUTTA KOSKA KUVIA OLI  N. 1000 KPL NIIDEN LATAAMINEN VOI KESTÄÄ JONKIN AIKAA...

♥: Julia