Jep, eli tänään ei mitään kynsistä :D Ne on nyt  luovalla tauolla, tai ainakin mun omat kynnet on... Tai oikeastaan, ne on niin huonossa kunnossa, että yritän nyt kasvattaa niistä ensin vähän pidemmät ja kestävämmät ennen kuin teen mitään niille. Kyllä mä varmaan muille teen, ja kirjotan sitten niistä. Paitsi voihan varpaiden kynsiinkin jotain pientä ja siistiä tehdä.... (; Mulla on masu ihan täynnä kakkua, kun eilen juhlittiin mun serkun 2v. synttäreitä, ja tänään oltiin mun vanhempien kummitytön 5v. synttäreillä, pöhpöh! Nyt täytyy treenata vähän, et lähtee kakut ja pullat pois.... XD En oo koko kesänä käynyt rullailemas, mut Millalle tiedoks, et joku päivä mennään kyl vetään kunnon lenkki ! (; Me saatiin myös ihan mahtava idea ! Kerätään eka rahaa, ja sit lähetään kaksin, joku päivä lintsille. Eli junalla hesaan ja sieltä sitten lintsille, ja sit vasta joskus myöhään takas ! Siit tulee niin täydellinen päivä, niin täydellisen ihmisen kanssa. Love u!♥ Tänään olin sitten ajamassa naapureiden vahusten nurmikon (; Ja sitten oon yrittänyt tehdä vähän kaikke muutakin...........

Mut nyt, 3x kesäiset silmät: (luo pohja luomiin peitevoiteella ja puuterilla)

Siniset: Aloita luomen sisäkulmasta turkoosilla. Sudi luomelle väriä tasaisesti, mutta siinä vaiheessa kun vaihdat väriä, tee värinvaihdosta sumuinen... tiedätkös? :D Mikä selitys... No kumminki... Sitten sudin vaaleanpaa sinistä, ja lopuksi laitoin, tai häivytin laittamalla BeYo:n kuultavaa vaaleaa luomiväriä. Sen jälkeen laitoin alaluomelle vähän sinivihreää luomiväriä, mitä käytin siinä värinvaihdossa ja latoin lopuksi ripsivärin...

vaihe 1.

vaihe 2.

vaihe 3.

Keltavihreät: Toimi samalla tavalla kuin sinisissä. Mutta käytä vihreää ja keltaista luomiväriä...♥ Nämä ovat yhdet lemppariestani... (: Tai ainakin nää onnistui hyvin ! (mun mielestä) :)))))))

Vaaleanpunaista ja ruskeaa: Aloita sisäkulmasta tummalla ruskealla. Vaihda väriä koko ajan vaaleanpaan, kunnes luomen puolivälissä vaihdat sen vaaleanpunaiseen. Tee taas sumuisesti värienvaihdokset... (: Laita alaluomelle vaaleanpunaista, paitsi jos haluat tehdä ruskealla tummemmat "rajaukset"... (; Laita aina lopuksi ripsiväri, koska muuten luomiväri tarttuu ripsiväriin ja saat esim: vaaleanpunaiset ripset....... XD Sori muuten, kun en saanut näistä hyviä kuvia, kun ei ollut luonnonvaloa just silloin.... c):

 

Tein myös pienen osion huulikiilloistani. (; jeah........! (Kruunaa meikkisi huulikiillolla, valitse sävy luomivärien perusteella...)

^^juu harmaatahn toi Isadoran huulikiille on... XD

Isa Doran Nougat: Huulikiiltoa oli ihana levittää sutimaisella päällä. Huulikiilto oli kiva punertavaa, mutta ei liian tummaa. Huulikiilto sisälsi myös hieman pieniä hileitä...

Primon Roosa: Tämä kiilto oli ihanan pinkki, tai punainen ! Mutta kovalla muovisella päällä, ei ollut niin kiva ja hyvä levittää huulikiiltoa... Ainakaan, jos edelliseen verrataan...

hää, miten toi huulikiilto on jäänyt tuolta kulmasta tolleen laittamatta. osaanlaittaahuulikiiltoa.com^^ (kannattaahuomauttaa.com)

H&M:n Bite me blondie: Kivan neutraali sävy, ja hyvä levittää... Sopii kaikkiin vaatteisiin, koska ei "värjää" huulia juurikaan, hieman vain vaalentaa... (:

vitsi miten "hienoja" huulikuvia :DD -.-' pöh..........

Vielä jos palataan tohon ekaan kappaleeseen niin, kokeilin paketoida sanomalehdestä Eevin synttärilahjan ! Ja kyllä se sitten onnistuikin... Lukuun ottamatta, että mulla oli yksi innokas auttaja.... Onni (: Se sitten "auttoi" mua repimällä niitä sanomalehtiä, ja juoksi ne suussa mua karkuuun, true love♥  Tässä kuva siitä....Hieman tumma... :///

AAAAAH! Ihana mennä nyt nukkumaan, kun vaihdoin just petivaatteet.......mmm♥♥Yleensa aina kun oon vaihtanut petivaatteet, odotan koko päivän, et pääsen nukkumaan :DDD Hih!! Noni, good night (;

ZzZzZZZzZzzzzzzzz....... :Julia