Terssa ! :D

Mä oikeen pursuun kaikkeee, tai no semmosta bloggausfiilistä :D Olin tänään kokeilemmassa nykytanssia ekaa kertaa mun bestiksen kanssa. SE OLI IHANAA ! :D En tosin osannut tehdä kaikkia liikkeitä läheskään, mut pääasia, että on hauskaa, ja intoa oppia ! Eiks jees? En oo muutenkaan selittänyt teille mitään epämääräistä höpötystä täs vähään aikaan...... :DD


  --->

Cupcakes...? Eli kuppikakut :D No ei nyt ihan, siis muffinit !Ne sellaiset pienet leivokset, jotka hymyilevät :) Ne on niin ihania ! Löysin you tubesta kivan ohjeen tehdä nää cupcaket kynsiin.....:

Ensin lakkaat tietenkin aluslakan. Sen jälkeen lakkaa jollain värikkäällä lakalla pieni nelikulmio kynnen tyveen esittämään leivoksen vuokaa.....

Laita sen jälkeen paperinpalalle toista värikästä lakkaa, ja töpöttele topsipuikolla muffinsi vuoan päälle kuvan mukaisesti. Jos lakka on haaleaa, tai se ei meinaa tarttua ekalla kerralla, töpöttele uusi kerros... (;

Sitten tee mustalla lakalla pienet mustat pallosilmät joka kynteen.

Nyt muffinsi olisi valmis, mutta se on liian tylsän näköinen. Joten: Tee pieni kirsikka muffinin päälle, ja laita sen keskelle pieni valkoinen piste tuomaan kiiltoa... Tee sama silmien kanssa (: Sitten töpöttele kimallelakaa muffinin keskelle. Lopuksi vielä voit tehdä pienet punaiset posket muffinille, ja sen jälkeen lakata päällyslakka (; ♥ 


Ihan oikeasti, kun mä näin nää ekan kerra ajattelin, et "Omg! En mä osaa tommosia tehdä !". Mutta sit mietin, et jos nyt ainakin yrittäisin, ja hey! Nää on ihan sika helpot tehdä ! VASEMMALLAKIN KÄDELLÄ ! :DD Ja kaikille teille vasureille, tää on helppoa oikeallakin kädellä ! (; Arvatkaa montaako kynsilakkaa käytin! :D Tai emmä nyt tiiä onko se niin paljon, mutta kumminkin !
11 :D !!

Mmm :D Tässä on nyt ne kaikki mitä mä käytin (: Kannattaa muuten varata joka väriin oma topsipuikon pää... Mä tarvitsin 4 topsipuikkoa seitsemään eri väriin, joten ota sen verran puikkoja, miten monta lakkaa aiot itse käyttää ;D

I'm not going anywhere without few photos :D

Heido (: Julia  ♥