Tänään olis vuorossa paljon kuvia pikainen postaus ihanasta viime viikonlopusta, joka alkoi perjantai 13. pv:stä, jolloin iski paha epäonni...
Mulla oli lauantaina kaveribileet, ja just päivä ennen sitä (13. pv perjatai) mun yks parhaista kavereista ilmoitti, että se ei pääsekkään tulemaan Jumboon shoppailemaan.... Joten mä menin sitten mun kahden muun parhaan kaverin kanssa ensin shoppailemaan ja sieltä mentiin hakeen pizzat popinosta, namm!! :P Onneks Ella pääsi kuitenkin tulemaan silloin kun me tultiin kotiin♥ Illemalla kun me saatiin omittua meidän talo kokonaan itsellemme oli vuorossa Wii Just dance 3 :DDD ja mässyyy!!! ♥ Ja sitten me linnottauduttiin kylppäriin juttelemaan puol 5 asti aamuun :DD ihan parasta !!!♥♥♥ Sain lahjaks 2 lahjakorttii H&M:ään ja Seppälään :) Millalta sain myös aivan ihanan avattavan korun joka sisälsi oikein hehkeän kuvan meistä viime koulun todistustenjaosta :DD



Ostin Jumbosta mustan pidemmän neuletakin, jonka sidoin kiinni High Heels And High Hopes kirjoituksessa kertomallani vyöllä. Olin etsiyt jo aika kauan pitkää neuletakkia, ja nyt löysin ihan hyvän... olin kuitenkin yrittänyt etsiä enemmän neulotun näköistä neuletakkia.... Mustat sulkakorvikset ostin jo pari viikkoa sitten Lindexiltä 4.95€. Samalla reissulla otin Jumbosta tiimalasia muistuttavan kaulakorun Accessorizesta♥ Maapallo koru on myös Accessorizesta jonka Pinja ystävällisesti kiikutti mulle tänään kouluun.... (;

Neuletakki H&M 19.95€ ja sulkakorvikset Lindex 4.95€ (baad lighting) asukokonaisuus vaikuttaa 'erittäin' houkuttelevalta... mustaa mustaa mustaa ja villasukat... ens postauksessa hieman parempaa photoa vaatteista (;

Vknloppuna tein myös pirteät pinkin väriset kynnet mustilla ja hopeilla timanteilla sekä mikrohelmillä. Lisäksi kynsissä on myös pinkkivalkoisia fimo kukkia. (ihanatkynnet.com) Lakkana Models Ownin Pink Blush. Haluaisin todella kovasti myös ostaa Ruby Kissesin Hot Pink Obsession lakan, joka on ihanan neon pinkki... Onko kellään tietoa mistä näitä lakkoja voisi ostaa??? (: ps: älä huomio keskisormen hajennut fimokukkaa, kiitos broadwayn kynsiliiman... (:


Onni syö ruohoa keskellä talvea :DD

Onko talvella värirajoitteita kynsilakkojen suhteen? -Julia-