Ystävät ova niitä ketkä nostavat sinut ylös, kun sinua on sattunut. Ystävät nauravat kanssasi yömyöhään kaikille hämärille asioille. Kukaan ei vaan voi pärjätä elämässä ilman ystäviä ja kavereita! Ystäville kerrotaan ne asiat joita vanhemmat eivät saa koskaan tietää. Kaveri tietävät parhaat muistosi ja kokemuksesi, mutta ystävien kanssa ne koetaan. Oli pakko tehdä tällainen ystäväpostaus ja kertoo koko maailmalle kuinka ihania ystävii mulla on♥ (:

Mä oon tuntenut Millan jo tarhasta asti, kun oltiin neljä- viis vuotiaita... Eli kohta n. 10 vuotta! WOW, oikeesti kymmenen vuotta !♥ Ja me ollaan oltu oikeestaan siitä asti kun tavattiin parhaat ystävät♥ Mä olin just tullut Kreikan matkalta ja olin uus siellä tarhaosastolla. Menin sit istuskelemaan penkille, kun äiti lähti töihin, kunnes joku pikkune saparopäinen tyttö hyppää mun naaman eteen ja sanoo:
"Moi mä oon Milla! Haluuksä leikkii mun kanssa?"
Vähänkö söpöää♥ :DD Ei ehkä ihan heti uskois, että toi meni just noin päin, koska Milla oli aika ujo pikkusena (: huom: pikkusena... :D
Millassa parasta on se, että sen kaa voi tehdä mitä vaan, ja sille voi kertoo ihan kaiken! Siis ihan kaiken!! Eikä koskaan tarvi pelätä että se kertois niitä asioita eteenpäin... Ja kun Millan kaa on niin helppo olla just sellanen kuin on. Sen kaa voi nauraa, itkee, juoruilla :D, olla vaan eikä tehdä mitään, suunnitella tulevaisuutta, sekoilla... ja tää lista nyt vois jatkuu vaikka kuinka pitkälle! Ja se että, mäkin oon Millalle paras ystävä just sellasenaan kuin oon...♥ Me ollaan todella erilaisia ja meillä on tosi erilainen tyyli, mutta silti se jotenki just yhdistää meitä, koska toisinaan me ollaan ihan täysin samanlaisia ja samaa mieltä jostain asiasta. Pari vuotta sitten meillä oli kaikennäköisiä riitoja ja semmoista säätämistä ja kun ne sovittiin, tajus oikeesti kuinka tärkeitä me ollaan toisillemme. Milla on mun semmonen tuki ja turva aina kun on jotain mistä pitäis saada puhua♥

Cris Medina  What are words
http://www.youtube.com/watch?v=XwfimZoEsS0

näytän ihan nunnalta :D



viime kesän tuottoa♥




Ellaan mä tutustuin kyllä jo ala-asteella, mutta lähempää tuttavuutta me alettiin tehdä vasta pari kolme vuotta sitten kuvataidekoulun kautta, kun "jouduttiin" samaan ryhmään. Ihan hirveetä edes ajatella jos mä en olis koskaan tutustunut Ellaan paremmin!♥ Ella on mun yks parhaista ystävistä ja meillä on aina niiiin omia juttuja, ettei ketkään muut ymmärrä niistä mitää :D Jotenkin ihan mahtava fiilis aina kun on Ellan kaa! Mä oon niin iloinen siitäkin, että mä oon löytänyt kaverin jolla vuotaa myös vedet silmistä aina kun nauraa liian paljon. Välillä saattaa mennä tuntikin pelkästeen nauraen ja hakaten kädellä reittä/pöytää/lattiaa yms yms yms... Ellan parhaita puolia on se, kun se saa aina pelastettua koko päivän. Ihan kuin se olis joku aurinko, joka paistaa aina silloin kun on ollut huono päivä! "Tshihihihihiiiiiii"♥ Meilla ei vaan löydä kultaista keskitietä... joko me nauretaan tai itketään. piste :D Ella on vaan niiin mun keittokasvis keijokamu<3 Ei tähän oikeestaan voi ees lisätä mitään muuta... Parin vuoden sisällä meistä on vaan tullut erottamattomat kaverit<3

Hunger Games - Trailer song
http://www.youtube.com/watch?v=4XCYhhaZ26w

mun ja ellan kuvamateriaali on aina jäänyt vähän lyhyeks... ainakin näiden ns. normaaleiden kuvien kohdalla* :D


musta tuntuu, että tästä kuvasta voi tulla vähän sanomista :D





Pinjaan mä tutustuin vähän oudolla tavalla. Ala-asteella kun kiersi kaikkia "huhuja" ja muuta *** mikä ei pitäyt paikkaansa, ei oo tullut kuuloonkaan tutustua Pinjaan. Sitten myöhemmin viime keväänä, kun meille annettiin laput uusista ylä-asteen luokista huomasin mun ja Millan joutuneen Pinjan kanssa samalle luokalle... Ensireaktio oli aika "ihana". Tutustumispäivänä vaan kyylättiin toisiamme ja pyöriteltiin silmiämme. Ja nyt... vähän yli puolen vuoden päästä siitä, kun me tutustuttiin, meistä on tullut tosi hyviä kavereita♥ Jälkeen päin ollaan vaan naurettu sille, miten tyhmiä ollaan joskus oltu, kun ei olla aikaisemmin tutustuttu. Niinku ella ja millakin, pinja on mun yksistä parhaista kavereista/ystävistä. Parhaita puolia on jokaisessa mun kaverissa ja ystävässä enemmäin kuin yksi, ja niitä on oikeestaan melkein turha edes alkaa luettelemaan tänne, koska kaikki tietää sen miten tärkeitä ne on mulle♥ Mutta Pinjasta täytyy kyllä vielä lisämainita (onks toi ees sana :D?) että se on maailman parasta lenkkiseuraa (:

The bridge of light - P!nk (älä kuuntele, jos oot herkkä itkemään♥)
http://www.youtube.com/watch?v=fBUe9PXNnqU&feature=related

Pinja ja Milla♥


tämmösen vanhan löysin... (:




Gotye  - Somebody that I used to know
http://www.youtube.com/watch?v=4jW59m6Nsxs

Moona♥



Sauli♥




♥xoxo: Julia