MOMOi :)

Nyt on viimeinen mökkireissu tältä kesää tehty :( Enkä pääse enään Suomen parhaalle jätskikiskalle Lemille... Onneks, tai no onneks ja onneks, kirjasin mun kaikki kioskilta ostetut jäätelöt muistiin... Vielä olis elokuu aikaa syödä kioskilta, ja sit mun jäätelökalenteri loppuu...(Heheh, tein kun oli tylsää... XD )


Mut ei se mitään, koska tänään kävin kampaajalla! IHANAAA !!!1 Vähän väriä ja leikkausta, love them♥ (; Olin momskin kanssa kaupungilla, ja kampaajan jälkeen me mentiin hakeen mun uus tanssi- ja liikuntakeskuksen huppari. Ooooh! Oon odottanut tätä hupparii niin kauan, että kun äiti ilmoitti, että nyt sen voi hakea, mä viisaana tyttönä vastasin:

"Häh! Mikä huppari. Koska sä semmosen oot tilannut? Eiku, niin jooo! Jeeeee!!!!!" :DDD so proud 2 be me :))

Kampaajasta ja hiuksista puheen ollen... Demissä oli mahtava kirjoitus hiusten kasvatuksesta ! Tosin tuskin kaikki niistä oli totta. Lehdessä oli 15 vinkkiä, mutta mun kampaaja sanoi, että eivät ne kaikkia pidä paikkaansa... Mutta sain siitä silti paljon ideoita mun seuraavaan hiuslookkiin... Nyt nää on viel vähän liian lyhyet, mutta tää väri on kyl aivan ihana !♥♥♥ Kyllä kelpaa lähteä huomenna lintisille millan kanssa :)) !!!! Samalla me haettiin kaupasta PIIMAX C+biotiini kapseleita. = Vahvistaa hiuksia ja kynsiä, eli auttaa samalla myös niitä kasvamaan nopeammin. Purkissa lukee, että boitiini tuo tuuheutta ja luonnolista kiiltoa hiuksiin, sekä estää kynsien lohkeilun ja liukoittumisen... Eli juuri sopiva mulle ! (;

Hihhii, tähän väliin mun on pakko kertoa, että sain aivan ihanat Reebokin tennarit. ♥♥♥ (liittyy asiaan....tottakai) Oikea hinta olis ollut niille 100€, mut nyt ne oli alessa kolmella kympillä...

Äiti oli taas tilaillut jotain, ja saanut kaupanpäälle tämmöisiä, mitkä hän ihanasti lahjoitti mulle :)


Olin muuten yks päivä millan kanssa, ja me vähän meiggailtiin. Kokeilin tehdä Millalle saateenkaari luomet, ja aika hyvin ne onnistui ekaks kerraks... (; Ne oli kumminkin sen verran räikeet, et tein Millalle uudet... Ja sit jätskille... :))) Kokeilkaa sitä saateenkaari meikkausta, se on ihana, ja hauska tehdä. Voisi luulla, et se on vaikeempi tehdä, mitä se oikeesti on !

Ainniiiiiiiiiii!! Sinne meidän mökin läheiseen navettaan (minne mä paimennan aina ne ammut), syntyi kolme vasikkaa.

Iitu

Inari oik. (vasemmalla on jo hieman vahempi Inkivääri)

12h vanha vasikka (ei ole vielä nimeä, mutta siitä tulee ehkä Ilta) :)))♥

Julia The Photographer: (again)

 

 

Ens kirjoitukseen melkein voin luvata jotain kynsistä... (;

♥: Julia