OK, en ole datausta harrastava pikkuteini, mutta silti. Mun koneella oli mun puolielämää :((
Jos nyt vähän selventäis niin Gigantin sossut vei mun lapsen.... örh, tosi 'hauskaa' :/
Siis mun kone on viety Giganttiin mistä se nyt ostettiin viime vuonna elokuussa, koska se ei pyöritä musiikkia. Or actually, kyllä se pyörittää, mutta se särisee niin halvatusti, ettei musiikista(musavideot myös mukaan lukien) saa mitään selvää. 3 päivää jo poissa, ja mun koulupöytä huutaa tyhjyyttä ! Nami nami, ja arvatkaas mitä! Nyt saan sitten käyttää äitin lagittavaa siideriä ja leivän murusia maistellutta konetta, ah! (; Ai että kun on ihanaa käydä meidän koko perheen yhteisellä koneella, ja sopia vuoroista kuka on milloinkin koneella. I want my baby back !!!♥ heh, alkaa kuulostaa jo vähän mielenvikaiselta, kun ei pärjää paria päivää ilman tietokonetta, mutta mä en pysty nyt ees kunnolla bloggaamaan, kun sen mun koneen mukana meni kaikki kuvat yms.... !!! Se kampausirjoitus olis ollut luultavasti seuraava, mutta eipä oo enään... Sitten olis ollut luvassa semmonen syksyn top-3 juttu ja paaaaljon muuta -.- Hitto soikoon, olis pitänyt siirtää ne kuvat muistitikulle ensin... Ja puolet mun kynsistäkin on ihan surkeessa kunnossa. En tuu ikinä oppimaan tätä, vaikka viiime kirjoituksessa kirjoitin siitä. En ottanut kynsilakkoja tarpeeks aikaisin pois, ja sit mulla lohkes 2 kynttä. Toinen niistä oli etusormi, ja se on erikoista, että eturien kynnet on pitkät. Keskisormet on kans ihan sairaan lyhyet. Molemmat eturosmet ja oikean käden peukalokin vähän tais lohjeta... "PIIP!". Onneks mun molemmat nimettömät, pikkusormet ja v. peukalo on niin ihanteelisen pitkät... mmmm :))) Pitäisi imuroida ja sitten mennä äidin keksimiin pihatalkoisiin. Mut tänään mun on pakko lakata kynnet, ihan pakko! Sinistä vai pinkkiä? Ehkä sinistä, koska mulla on nyt pinkkiiii (: Ehkä liukuvärjäystä, vähän mustaa ja paljon glitteriä (;