(noni nnyt lähtee uus kierros, kun tää kirjotus ei taas vaihteeks taaskaan tallentunut... kiitos taas vuodatuksen. Muutenkin tää lataa kuvia niiiiiiiiiiiiiin hitaasti eikä tota etusivua voi muokata kunnolla, niin olen ajatellut että jos siirtäisin blogini johonkin toiseen osoitteeseen... mutta en oikeen tiiä :/

Tänään....



... on ollut tylsää ja harmaata



... teki mieli liftata kotiin kouluta tuolla vesisateessa...




...olen löhöillyt sohvalla mun uuden parhaan kaverin, kaukosäätimen kanssa.



... olen ikävöinyt ihmisiä ja meidän entistä luokka ! Tajusin just että ollaan kohta oltu jo vuosi "erossa". Ala-asteelta ei oo kyllä yhtään mitään muuta ikävä kuin meidän rakasta luokkaa :( ♥



...odotan kesälomaa, matikanvihon polttamista notskilla, myöhään valvomista ja pitkään nukkumista, kavereiden kaa hengaamista iltaan asti, järvessä uimista, kesän tuoksua sekä mökkeilyä !



...unelmoinut kaikesta mikä ei ole vielä toteutunut ja laulanut samalla kovaan ääneen kun kukaan ei ole ollut kotona.




...haluaisin ison annoksen jäätelöä !



...asioita jotka haluaisin... huoh* jos pari viikkoa sinnittelis niin pääsis törsäämään mun viimeisetkin rahat xd Ja jos menis tekeen vähän hommia naapureille ja olis lapsenlikkana niin sais vähän taskurahaa ;) Mutta oon katellut ton ylemmän kollaasiin Ginan mustia/vaaleanpunaisia bondeau toppeja jo ihan älyttömän kauan, ja jos niitä on vielä seuraavan kerran kun mennään Ideaparkiin niin that's mine !! :D Kelpais noi muutkin ♥ (alemman kollaasin vaatteet on ONLY:stä)

 

 



tulipa tylsä kirjoitus D: no tällä kertaa tästä tuutista ei parempaa tule. Taidan mennä nyt syömään koko jääkaapin ja sit suihkuun ja sen jälkee OMG!!! TÄNÄÄN TULEE TOISIKS VIIMEINEN TÄYKKÄREIDEN OSA, R.I.P. LIFE♥♥♥ :'(( no ne sitten ja sen jälkeen taidan ryömii omaan sänkyyn lukemaan piiiiitkästä aikaa :)
♥:Julia