Tänään ei oo tapahtunut oikeestaan mitään, mutta tuntuu silti että kirjotettavaa olis vaikka kuinka paljon ! Olin vähän aikaa sitten koiruuden kanssa lenkillä ja me menttin vähän erilaista reittiä kuin yleensä. Käveltiin sellasten peltojen välissä kulkevaa hiekkatietä pitkin, joka on mettän laidalla. Jotenkin se maisema muistutti todella paljon meiän mökkiseutua ja tuli ihan hirveä ikävä sinne♥ Vaikka nää säät on ollut ihan onnettomat normaaliin kesään nähden, musta tuntui siellä kävellessä, että nyt on kesä eikä mikään muu. Se fiilis oli vaan niin tuttu ja se kosteiden peltojen tuoksu.♥ Aurinko oli pilvien takana ja kuuntelin musiikkia napeilla... se oli ihan älyttömän ihanaa ! Olin ihan fiiliksissä Onnin kanssa kun siellä ei kulkenut juuri keitään muita. Ainoot äänet tuli kaukaa raksoilta ja sit linnut laulo mettäs. Mietiskelin kaikkia ihania asioita mitä mulla on ja olis vaan tehnyt mieli jäädä sinne istuskelemaan ja loikoilemaan Onskun kanssa♥ :) Kävelin sen tien päähän ja sit piti pysähtyä oikeesti miettimään, että missä ihmeessä mä oon ja missä päin meidän koti on :D Vähän aikaa kesti, ennen kuin alkoi hahmottaa ja kotiin päin mennessä aurinkokin alkoi paistamaan takaapäin lämpimästi :) Eilen tuli myös Gina Tricon paketti...en jaksanut ottaa niistä vaatteista erikseen uusia kuvia, joten täs on nyt sieltä sivuilta otetut kuvat niistä mitä mä otin (; Tykkään kaikista tosi paljon, mut erityisesti toi puuterinvärinen bondeau toppi oli ihana♥ :)



Tein tänään lenkin jälkeen uudet kynnetkin :) Pohjana La Femme Bautyn Lilac Cream ja laattana m14. Kynsien jälkeen myös muita kuvia näiltä parilta päivältä ;)



no ella ja onni♥♥♥

milla♥♥♥



♥: Julia