Aprillia, syö silliä, juo kuumaa kuravettä päälle !
Ajatella että siitä on jo kaks viikkoa kun viimeksi kirjoitin, 2 VIIKKOA!? Mihin mun kaikki aika on oikeen valunut... ihan liian kiireistä on ollut viimepäivinä. Ja mulla palaa ihan just käämit tähän vuodatukseen, kun se lataa kaikkea niin perkuleen kauan ja sen jälkeen tulee virhe sovelluksessa teksti... Pää pamahtaa ihan just ! Huomiseks pitäis saada äikän tietokirja ja kirja-arvostelu tehtyä sekä läksytkin olis ihan jees tehdä. Viime viikolla oli myös ussan ja enkun isot kokeet ja ens viikolla matikan ja hissan... Ihanaa tää jaksojen vaihtoaika :/ Sit olis vielä enkun projektikin, tosin aihe on ihan mahtava ! Teen New Yorkista Merin kaa, ja äikän tietokirjan aiheena on Legends Of Hollywood ! (: Ei vaan oo minkäänlaista kiinnostusta kirjoittaa, ja mä oon aina jotenkin liian ankara ittelleni kaikissa prjokteissa... Tiedän sen itekkin mut en vaan voi asialle mitään.
PÄIVÄN FAKTA: oon ihan hirveen huono aloittamaan projekteja, mutta sitten kun siihen aletaan niin sit siitä pitää tulla täydellinen... tai ainakin melkein... Ja se stressaaaaa ! Ja sit kun tätä pitäis jaksaa kirjottaa vielä käsin, eikä koneella ! Mut nyt vähän pääsiäs aiheisiä kuvia tältä päivältä, että joo hyvää pääsiäistä... vai palmusunnuntaita? :))



xoxo: Julia (: