Huh nyt alkaa jännittää ! Oikeestaan pursuan innostusta lähteä huomenna mökkeilemään ! Ihan uskomatonta, jos Ella oikeesti pääse nyt meidän mukaan kattoon ammuja ja tekeen kaikkee ihanaa meidän mökillä♥ Rakastan meidän mökkiä ja sen ympäristöä, se vaan on ihan täydellinen! Parempaa ei vois ees toivoa... :) Toissapäivänä oltiin serkun 11vee synttäreittä viettämässä ja näin saulinkin, siis mun toisen serkun♥ Tajusin taas kerran, että pitäis vaan vähdä paljon useammin... niin kova ikävä ja paljon juteltavaa :) Sieltä kotiin tullessa käytiin Prismassa ja vähän niinkuin vahingossa osui mun ja äipän silmiin täykkäreiden tuontantokaudet: :D:D heh heh xd Ostettiin 1-3 kaudet 9.95€ per kausi, ei meinaan kauheen paha hinta ! Ne uudemmat maksoi vähän enemmän, oisko ollut jotain 14.95€... Pitää vaan nyt kerätä nopeesti ne loput 5 ennen kuin ne kerkiää loppumaan... ;) Eilen oli Onnilla taas näyttely Hesassa ja olin näköjään lupautunut menemään sinne mukaan kuvaamaan... o_O Tänään vietän varmaankin iltaa Wisteria Lanella ja pakkaan loput tavarat sekä lakkaan mökkikynnet... kauheet paineet vaan, että mitä teen jos ella ei pääsekkään mukaan, kun se on ollut nyt vähän kipeänä :'( Mutta tässä kuvia viime päiviltä ja semmosta !

ella ja julia teki raparperipiirakkaa........

äiti teki raparperipiirakkaa.......

kesän eka mansikka♥

tässä mä ja mun paras kamu♥

 

♥: Julia