MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR, HAPPY HUNGER GAMES ft. Ella♥ ♥ ♥

Ella + minä + iloinen fiilis + melkein ensi-ilta + takarivi + äänitehosteet + poppairit = parasta seuraa ja...
Se oli niin niin niin ihana! Ei nyt romanttinen... mut semmonen söpö♥♥ Ihan kaikki mahdolliset tunteet kävi ihan pinnassa asti. Siinä alussa, kun ne valitsi niiden lappujen alvulla kilpailijoita, eläyty jotenkin itekkin niiden ihmisten tilaan. Ahdisti ja tavallaan jännittikin. Mut sit oikeesti yhessä kohassa me itketiin melkein kilpaa Ellan kaa♥ Ja sit mitä pelottikin välillä niin paljon että puristettiin toistemme käsiä, että melkein tunto lähti :D Sit siinä tuli semmonen refleksikohtaus, että mä lensin vauhdilla mun tuolin selkänojaa päin ja tarrasin jotenkin automaattisesti Ellan olkapäähän.... mikä tarkoitti sitä, että Ella ei säikähtänyt sitä kohatusta juuri ollenkaan siihen nähden minkä sydärin sen sai siitä mun kädestä! "Julia, herran jumala !1!!!!!!! HEART ATTACK HEART ATTACK HEART ATTACK HEART ATTACK !!!!!" sit mä huomasin jo muutenkin leffan puolessa välissä että mä ahmin mun poppraeita kuin viimeistä päivää joka kerta kun alkoi jännittää !... sama pätee Ellan sipseihin, kun se rouskutti niitä siinä mun korvan juuressa :D Sit peeta♥ ♥ ♥ AH! se on nniiiiiiiiiiiiiiiiin ihana<3<3<3 se on ihan täydellinen,! Korostan: TÄYDELLINEN♥ Kukaan muu ei ymmärrä tätä mun ja Ellan Peeta/Josh hössötystä, paitsi me kaks.... ja pinja :D Jennifer ja Josh olis niin täydellinen pari! Leipäpoika ja tulityttö! aww<3 mut jennifer on kyllä varmaan 10 cm pidempi :DD kiitos Ella rakas et sä tulit mun mukaan... parasta kyllä sen leffankin jälkeen meillä...♥ oot ihanin 1! (:
https://www.google.fi/search?q=josh+hutcherson&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=yuh6T5q1GJD64QStzcyHBA&biw=1366&bih=637&sei=y-h6T4TlPLDR4QSxxJyHBA
 
Juoni
Varoitus:  Seuraava kirjoitus paljastaa yksityiskohtia juonesta.

Pohjois-Amerikan raunioista on syntynyt Panem-niminen valtio, joka muodostuu kolmestatoista vyöhykkeestä. Aikanaan vyöhykeet kapinoivat vaurasta pääkaupunkia, Capitolia vastaan ja rangaistuksena kolmastoista vyöhyke hävitettiin ja kehitettiin julma tositelevisiotapahtuma nimeltä Nälkäpeli. Nälkäpeliin arvotaan jokaiselta vyöhykeeltä yksi poika- ja yksi tyttötribuutti. Kun 16-vuotiaan Katniss Everdeenin 12-vuotias pikkusisko Primrose valitaan Nälkäpeliin, hän ilmoittautuu vapaaehtoiseksi siskonsa tilalle. Katnissilla on edessään elämänsä kovin haaste: selviytyä voittajaksi pelissä, jonka voittaminen merkitsee mainetta ja rikkauksia ja häviäminen varmaa kuolemaa.

Ote Wikipediasta



Yllätys... Nälkäpeli aiheiset kynnet (;