Huomenna sit takas koulunpenkille ja viidennettä jaksoa aloittelemaan (: Onneks enää 1½ kk niin kesäloma alkaa! Tää pääsiäisloma on niiiiiiin tullut tarpeeseen !! Oon viettanyt taas ihanaa aikaa kaikkien kavereiden kanssa ja nukkunut pitkään !!!!
Pöh, nukuin eilen puol 12 ja mun koko päivä meni pilalle ! En oo ikinä nukkunut noi myöhään ja tuntui että ilta tuli heti heräämisen jälkeen :D Loman aikana taas tullut räpsittyä "muutama" kuva ja ajattelin pistää niitä nyt tänne (: Kirjoittamiseen en kyllä nyt jaksa nähdä juurikaan vaivaa, mutta toivottavasti kuvat korvaa sen... (:

Torstaina koulun jälkeen Subissa ja kaupungilla ostamassa Ellalle synttärilahjaa (:


Ostin Ellalle Cat Walkilta donitsi kaulakorun. Kaulakoru on Mic Macin mallistosta (: Tein myös
Hunger Games aiheisen n. 10 minuutin videon Ellalle, joka me sit katottiin siel synttäreillä (:


Käytiin myös ostaan Makuunista irttareita ja vuokrattiin Sanctum. Siis semmonen ihan hirvee
ja ahdistava sukellusluolaleffa :-S












Otin vanhingossa tän, kun zoomi oli jäänyt päälle :D


Tein Lauralle tänään tämmöset keväiset karkkikynnet. Pohjana Essien Muchi Muchi (:










Siivosin toissapäivänä mun vaatekaapin. Mä tiesin kyllä että mulla on paljon vaatteita,
mutta en mä ollut ajatellut sitä ihan tällä tavalla :D


Hyppyharjoitukset Onnin kanssa :D Yllättävän hyvin meni, koska ei ollu päästy harjottelemaan
syksyn juuri jälkeen ollenkaan (;




Like my best friend♥ Kamala sentään kun Onnikin on kohta jo aikuinen! Ens perjantaina
Onni 1v♥♥ Vähänkö aika menee nopeesti, vähän liiankin nopeesti.
kun muistan vieläkin niin selvästi kun Onni tuli ekaa kertaa meille♥


♥xoxo: Julia