Julia: Osu taas niin napakymppiin tääkin päivänalotus :D Valvottiin viime yönä... öö vähä myöhempään ja nukuttiin sit jopa vähän yli 6 tuntia... Herätys oli aika kankee ja sit me lähettiin Onnia viemään aamulenkille... Ja tietysti siinä käy niin, että kun me tullaan takaisin me tajutaan, että ovi on lukossa ja avaimet on sisällä :D Iskä on ainoo joka on talossa sisällä, ja se on tullut just pari tuntia sitten yövuorosta takaisin... jes... tosi kiva... siis tosi kiva.. :/ Mut sit se ei ees herää kun me pimpotetaan ovikelloa. No onneks naapurit oli kotona ja nillä on meidän vara-avain :D Ooooon ihan mega happy, saattiin tänään välitoditukset ja enkusta 10 ! :D:D:DD:DDD huh! :) Koulussa oli kyl ihan jees päivä: maantietoa puol tuntia, ruokaa :DD tukaritunti, todistukset ja sit liikkatunti, ja sekin kului tosi nopeesti, kun me tanssittiin (: Jotenkin ollut vaan kotona tosi vaisu päivä perjantaiks... ulkona vaan sataa kaatamalla, on harmaata ja mun piti olla millan kaa tänään... mutta todettiin sit lähes yksimielisesti että ei jaksa... Onniakin pitäis lenkille viedä, mutta jotenkin noi kuralätäköt ja sateenvarjon sekä talutushihnan kanssa temppuilu ei kauheesti houkuta... :/ Väsyttää aika paljon... oon nukkunut viimeset kolme yötä joka kerta vaan joku 6-7 tuntii ja se ei todellakaan riitä mulle! Eka ilta veny vahingossa vähän pitkäks, ja syytän siitä ellaa ja facebookia ;) toka ilta meni siel leffassa ja kolmas siinä kun milla oli meil yötä. Ens yönä nukun vrm 12 tuntii ainakin ! :D Ihan sekava olo muutenki, oon luullut keskiviikosta asti, että on perjantai ja se on vasta tänään, ja justhan vasta oli viikonloppu! Onneksi eilen tullut Demi piristää mukavasti ja varsinkin sen sisällä ollut Peeta Mellark juliste♥ ♥ ♥ ♥ ♥





milla pakotti laittaan tän... xd tulee ihan mieleen jotkus raxin etusetelit.... :D




onnikin ihan väsyneenä köllöttelee sohvalla xd♥



Milla: ah se tunne kun tulee koulusta, ja kotona odottaa h&m:stä tilattu toppi (9,95€), demi ja uus vanha nauhottava digiboxi (:::♥ Väsähdin sitten ihan kokonaan ku heittäydyin mun pedattuun sänkyyn, ja kattelin telkkaria...meinasin nukahtaa sinne ku lakanatki oli just vaihdettu   En kyllä ihmettele koska eiliset yöunet jäi hieman vähiin......;DD Sitten muistinkin jossain vaiheessa, et olin luvannut olla  julian kaa, mutta kyl sitten täyty soittaa että nyt ei kyllä pysty    Jotennn oon julian kaa sitte huomenna, ja nyt on mun vuoro meikata se, muhhahhaaa (;(; Julia oottaa varmasti tosi innokkaana jo ? (; ♥ Siit topista kuva tos alempana (: Se oli oikeestaan just semmonen ku odotinkin (::: Sori kun ei tullu mitää laatukuvaa kun otin sen mun vanhempien 5 megapixelin kameralla kun oma on Julialla viel niiden yökyläkamppeitten mukana   Mutta ihanaa kun on taas viikonloppu ♥ Tuntuu että nää viikot menee hirveen nopeesti, kun nyt on enää vaan jtn 6 viikko kesälomaan♥ (  :



♥xoxo: Julia ja Milla